zaterdag 28 februari 2009

China!

Zoveel mensen om ons heen waarmee we vorig jaar nog in hetzelfde "adoptieschuitje" zaten. Zoveel mensen die enkele maanden geleden hun voorstel kregen. Zoveel mensen die veeeeel te lang op hun Chinese spruitje hebben moeten wachten. En nu ineens; ZOVEEL MENSEN die eindelijk naar China mogen om hun kindjes op te halen! Yessss!
Alsof het zo heeft moeten zijn gaan ze allemaal tegelijk!

Tussen 5 en 27 maart mag ik vier(!) families volgen die in China zitten. SPANNEND! Ze houden namelijk allemaal een weblog bij. Sommigen reizen samen, sommigen kennen elkaar en hopen elkaar wellicht tegen het lijf te lopen. Wat een heerlijke kluwen van rode draadjes! Alles valt op zijn plaats. En ik mag lekker meegenieten... ZUCHT!
Ik zal onze eigen reis ongetwijfeld ook weer een beetje herbeleven.
Een deel van mij is toch wel een beetje jaloers; China is zo'n prachtig land en een adoptiereis is zo'n fantastisch avontuur... Maar het grootste deel van mij is ontzettend blij met ons bijzondere kadootje uit Nederland, waar we nu al ruim een jaar van mogen genieten; onze tweede dochter Roos.
Drie van de China-reizigers houden een openbaar weblog bij.
Ik voel me nauw verbonden met wat zij gaan meemaken; een klein stukje van mij gaat gewoon met hen mee naar China!
Meegenieten?
http://hollandsedraken.web-log.nl/ - Heel goede vrienden van ons, die vlakbij wonen. Bo's allerbeste vriendje Qi-Yan gaat zijn broertje halen!
http://www.dehoentjes.blogspot.com/ - Reisgenoten waarmee we in China zaten om onze eerste dochters op te halen.
http://liefsuitchina.blogspot.com/ - Vrienden waarmee we de VIA-cursus hebben gedaan, inmiddels zo'n 6 jaar geleden. We zien elkaar nog steeds regelmatig.

1 opmerking:

Anoniem zei

Nog niets te melden!

Groetjes, Lara