donderdag 5 juni 2008

Kusjesdag


K3 is hier gelukkig nog lang niet geïnfiltreerd, maar Kusjesdag lenen we natuurlijk graag van ze.
Je hebt van die dagen dat alles meezit. Mooi weer (niet te warm, niet te koud), je haar zit goed (niet te netjes, niet te rommelig) en iedereen is VROLIJK!
Mijn dochters zijn natuurlijk allebei zonnetjes in huis, maar zoals ieder mens hebben ze hun goede en slechte dagen. De één wat meer dan de ander, maar vandaag waren zij allebei SUPER-BLIJ en mama dus ook.
Bo overlaadde me bij het opstaan al met een lading vlinderkusjes. Dat zijn van die hele lichte fladderaartjes die zo lekker kriebelen. Mijn dag was al TOP!
Maar het kon niet op vandaag: na het aankleden pakte ze mijn wangen tussen haar handjes en drukte haar lipjes stevig tegen de mijne! ECHT zo'n intense pakkerd die je niet zomaar elke dag weggeeft (of krijgt!). "Wow wat een lekkere KUS!" bedankte ik haar, met kippenvel op mijn rug.
In een overmoedige - soort van verliefde - bui besloot ik dat ik het bij Roos ook wel weer eens kon proberen.
Nog geen jaar oud, begrijpt ze nog lang niet alles, maar soms dringen er dingen door die me verbazen! "Geef mama een KUS!" zeg ik regelmatig tegen haar.
Vaak heeft ze ECHT geen tijd/interesse, en worden mijn tuitende lippen genegeerd of weggeduwd. Maar vandaag was Kusjesdag, dus met een half geopend mondje duwde ze haar bekkie gretig tegen de mijne. Nog even een lekkere natte lik er achteraan: MMMM heerlijk!
Het blijft genieten met mijn twee Oosterse prinsessen.

Geen opmerkingen: